Ασφαλιστικό

Στα ελληνικά γιατί ο κύριος που θέλω να το διαβάσει λέει ότι δεν καταλαβαίνει ούτε γαλλικά ούτε αγγλικά.

Ας πούμε ότι ο κύριος έχει αρχικά ΣΧ, τα οποία θα αντικατασταθούν στην πραγματικότητα με το όνομά του με λατινικούς χαρακτήρες για τους URL και με ελληνικούς για τους τίτλους.
Οι URL είναι διευθύνσεις 3 blogs, που για ποικιλία θα είναι : ΣΧ-dimarxos, ΣΧ-diazygio, ΣΧ-anithikos. Ιδιωτικά, χωρίς δυνατότητα για τον Google, π.χ., να τα δει. Στην αρχή της ιστορίας.
Το περιεχόμενο είναι κοινό, με μικροδιαφορές γιά να θεωρηθούν διαφορετικά από τα προγράμματα που μπορεί να χρειαστούν για να τα κάνουν διάσημα.

Κάθε blog χαρακτηρίζεται από :
Τον URL του, π.χ. ΣΧ1,
Ένα όνομα χρήστη, π.χ. ΣΧ1,
Ένα password.

Σε τρεις φίλους, σε τρεις διαφορετικές ηπείρους, στέλνουμε ένα μήνυμα με μια περίληψη της κατάστασης, ένα σύνολο που περιέχει έναν URL, π.χ. URL1, ένα όνομα χρήστη, π.χ. ΣΧ2, και ένα password, π.χ. ΣΧ3. Κανείς δεν έχει τα απαραίτητα στοιχεία για να ενεργοποιήσει ένα από τα blog.

Δύο άλλοι φίλοι παίρνουν ένα μήνυμα που τους δίνει από μια διεύθυνση e-mail με τον κωδικό της. Σε κάθε διεύθυνση είναι αποθηκευμένα : οι διευθύνσεις e-mail των 3 που έχουν τα στοιχεία των blogs και μερικά μηνύματα. Ένα που επιτρέπει τη σύνδεση των 3, με οδηγίες πώς να ενεργοποιήσουν και τα τρία blogs. Οι δύο δεν έχουν να κάνουν τίποτα ιδιαίτερο πριν ειδοποιηθούν ότι χρειάζεται να δράσουν.

Ένα πρόγραμμα, σε έξι αντίγραφα, είναι κρυμμένο σε έξι servers που έχουν δυνατότητα να το εκτελούν. Κάθε 24 ώρες, το κάθε αντίγραφο ρίχνει μια ζαριά και ανάλογα με το αποτέλεσμα ή δεν κάνει τίποτα, ή στέλνει δυό μηνύματα : ένα σε έναν από τους δυό φίλους και ένα σ’εμένα.
Οι οδηγείες που έχουν τα δύο παιδιά είναι να περιμένουν 24 ώρες και αν δεν λάβουν ένα μήνυμα αναστολής εκ μέρους μου, πρέπει να συνδεθούν στο λογαριασμό που τους έδωσα και να στείλουν όλα τα πρόχειρα που περιέχει.
Το μήνυμα αναστολής στέλνεται αυτόματα από τον computer μου και διαβάζεται αυτόματα από τον δικό τους που σβήνει το μήνυμα του προγράμματος. Για να μην ζαλίζονται άδικα.

Τα πρόχειρα περιλαμβάνουν :
Ένα μήνυμα στους 3 που τους επιτρέπει να συνδεθούν μεταξύ τους, με αποστολή να ενεργοποιήσουνε τα τρία blogs. Και να κάνουν διαφήμιση των URL με σύνδεσμο το όνομα του ΣΧ στα δικά τους blogs τα οποία έχουν κάποια διασημότητα.
Ένα μήνυμα που δίνει τους URL σε διάφορους δημοσιογράφους (ραδιόφωνο, εφημερίδες, τηλεόραση) και bloggers, με ιδιαίτερη έμφαση σε ανθρώπους στο περιβάλλον του ΣΧ και βέβαια μέλη της οικογένειας. Το ίδιο μήνυμα πρός άτομα που θα αντιδράσουν σίγουρα αρνητικά στη συμπεριφορά του ΣΧ. Με μια περίληψη του περιεχομένου στο μήνυμα και το περιεχομενο των 3 blogs σε αρχείο pdf, για να μην έχουν να ψάχνουν.

Για να μην ενεργοποιηθεί το σύστημα πρέπει ή ο computer μου να είναι ανοιγμένος ή να κάνω τη δουλειά εγώ με το χέρι. Αν κάποιος σβήσει τον computer μου και εγώ δεν είμαι διαθέσιμος, ένας απο τους δύο, ή και οι δύο φίλοι, στέλνουν τα μηνύματά τους, οι τρεις συνδέονται και τα blogs ενεργοποιούνται και αποκτούν κάποια διασημότητα, ίσως και απο τους δημοσιογράφους που ψάχνουν υλικό. Και διάφορα media παίζουν αυτόματα το παιχνίδι : Facebook, FriendsFeed, Twitter, κλπ. Με παράκληση στους φίλους να δημοσιεύσουν τα posts.

ΣΧ γίνεται διάσημος !

Αν το ρεύμα κοπεί, το computer μου ανάβει μόνο του και συνεχίζει τις δουλειές του. Αν δεν το χρησιμοποιήσω για τρεις συνεχόμενες μέρες σβήνει μόνο του και οι δουλειές του περιμένουν μέχρι κάποιος να το ανάψει. Είναι σίγουρο ότι μετά απο τρείς μέρες απουσίας μου θα σταματήσει να στέλνει τα μηνύματα αναστολής.
Αν εγώ δεν ειμαι διαθέσιμος την τέταρτη μέρα, το σύστημα των blogs ενεργοποιείται.

Ο ΣΧ έχει ιδιαιτερο ενδιαφέρον να είμαι διαθέσιμος. Όχι μόνο διαθέσιμος αλλά και να έχω διάθεση να στείλω τα μηνύματα αναστολής. Μπορεί κάποιο γεγονός να μου κόψει τη διάθεση και να αποφασίσω να μην κάνω τίποτα.
Αν κάποιος προσπαθούσε να μάθει το περιεχομενο των μηνυμάτων αναστολής, την έχει πατήσει. Περιέχουν ένα συγκεκριμένο κωδικό. Όποιο άλλο περιεχόμενο σταλεί, δίνει εντολή ενεργοποίησης του συστήματος και ο μόνος τρόπος να μάθει ότι τον δούλεψα είναι να δει το όνομά του γελοιοποιημένο στον Internet. Όχι μόνο γελοιοποιημένο, αλλά και με μια σειρά παρατηρήσεις σχετικές με τη συμπεριφορά του. Τα απαραίτητα για να του κόψει την καλημέρα όλος ο κόσμος.

  1. Poster un commentaire

Laisser un commentaire

